Alkatrész rendelés

Alkatrész rendelés esetén, a pontos beazonosítás érdekében kérjük, hogy a gépen vagy készüléken található adattábla valamint egyéb azonosító jelzésről és amennyiben lehetséges a hibás alkatrészről szíveskedjenek az info@ewskft.hu címre a megrendelés szövegével együtt képeket küldeni. A képek mérete érjük, hogy ne legyen nagyobb 1MB/db –nál. Alkatrész iránti érdeklődés vagy megrendelés esetén kérjük, hogy szíveskedjenek megadni, hogy személyes átvételt kérnek vagy csomagként kérik az alkatrészt.

Amennyiben csomagként kérik és utánvétellel szeretnének fizetni, a csomag küldés díja: 4000 Ft + áfa minden esetben. Amennyiben csomagként kérik az alkatrészt de előre utalással szeretnének fizetni, kérem jelezzék, a csomag küldési díj ebben az esetben: 2500 Ft + áfa. Kérjük, hogy akár előre utalásos fizetést választják akár az utánvétellel történő fizetést választják minden esetben szíveskedjenek megadni a pontos számlázási és csomagküldési nevet és címet. Cég esetén kérjük az adószámot is.

A rendelés menete: miután e-mailen megkaptuk a fenti adatokat, 2 munkanapon belül árajánlatot adunk az alkatrészre, várható beérkezési határidővel, ez jellemzően 3 és 15 munkanap között van. Amennyiben az árajánlatot visszaigazolja, intézzük a rendelést. Alkatrész iránti érdeklődés, árajánlat kérés esetén nem terheljük azzal, hogy visszaírjuk, hogy köszönettel megkaptuk a megkeresését és kollégáink hamarosan feldolgozzák a levelet és válaszolnak meg egyéb hasonló üzenetekkel, csak abban az esetben válaszolunk hasonlót, ha az árajánlat valamilyen oknál fogva meghaladja a 2 munkanapot.